Annons

Feedback på Hemsida/blog

Produkter
(logga in för att koppla)
Mycket snygg sida!

Det rena & avskalade tilltalar mig enormt. Skönt att slippa flash, filmsnuttar & bildspel. Bilderna talar för sig själva.
Får inte upp några bilder i Portfolion men de kanske inte finns där än?

Mycket snyggt i bloggen även om More-funktionen stör mig. Jag ser helst hela inlägget med en gång, utan att behöva klicka upp resten. Smaksak gissar jag.

BTW; hittade ett litet stavfel bara... "For me the camera let's me see in another way... My way"

Makes blir nog bättre för ' hör inte hemma där (let is?).

Hursom, tummen upp!
Din blogg hamnar definitivt i listan bland bloggar att besöka!
 
Hej Alex!

Tycker du har fått till en fin hemsida där dina fina bilder lyfts fram på ett bra sätt. Gillar själv det enkla och tycker att när man håller det enkelt så ökar fokus på det man vill ha ut av en hemsida, i ditt fall dina bilder. Tycker det var lätt navigerat.

Tyckte också om hur bilderna presenterades och att du inte snålade på bildstorleken. Tycker känslan blir större än alla små bilder som ofta förekommer, vilket jag ändå förstår då man kanske gör bilderna mindre attraktiva att stjälas.

Vilket program/script använder du för att visa dina bilder?

/Gunnar
 
Tack

Portfolion fungerar, MEN preloadern till galleriet funkar tyvärr inte så man ser inte att det laddar in. men bara vänta lite så kommer bilderna :)

Skall ändra texten med en gång:)

Åter igen Tack

Mvh
Alex
 
Hej Alex!


Vilket program/script använder du för att visa dina bilder?

/Gunnar

Tusen tack! tycker också att bilderna skall SYNAS och inte vara 200x300 pixels bilder där man behöver dubbla glasögon för att se :)

Galleriet är gjort med slideshow pro plugin:en som går att köpa till lightroom kostar 30$ men det e den helt klart värd

Tack
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.