Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
f-65vsf-90.
- Trådstartare calle.
- Start datum
Det enda skälet att köpa en F65 är om man nödvändigtvis måste använda G- eller VR-objektiv. Jämfört med vilka fynd man kan göra bland riktigt bra kameror så kan en F65 inte bli ett fynd oavsett hur billig den är.
F801 är en riktigt gedigen tegelsten utan finesser. Det är nog egentligen den Nikonkamera jag gillar mest av alla. F90x är den förbättrade uppföljaren till F801.
F801 är en riktigt gedigen tegelsten utan finesser. Det är nog egentligen den Nikonkamera jag gillar mest av alla. F90x är den förbättrade uppföljaren till F801.
Kalle_B
Aktiv medlem
Rubriken är ju löjligt världelös, kostar inte direkt massa pe gar o skriva vettig rubrik.
Sedan ska man ine förutsätta att folk vet va dom där förkortningarna betyder, inte ens Nikon tokar kanske fattar. Bakläxa på det.
"Nikon F65 vs Nikon F90, vad tycker ni?" skulle kanske vara en bättre rubrik?
Nog om det.
Om man luskar lite på Fotosidan så hittar man något som heter Recensioner, där man har skrivit vad man tycker om olika produkter.
http://www.fotosidan.se/reviews/listcat.htm?ID=9&title=N*&skip=0
Sedan ska man ine förutsätta att folk vet va dom där förkortningarna betyder, inte ens Nikon tokar kanske fattar. Bakläxa på det.
"Nikon F65 vs Nikon F90, vad tycker ni?" skulle kanske vara en bättre rubrik?
Nog om det.
Om man luskar lite på Fotosidan så hittar man något som heter Recensioner, där man har skrivit vad man tycker om olika produkter.
http://www.fotosidan.se/reviews/listcat.htm?ID=9&title=N*&skip=0
.Z.
Aktiv medlem
Kalle_B skrev:
RSedan ska man ine förutsätta att folk vet va dom där förkortningarna betyder, inte ens Nikon tokar kanske fattar. Bakläxa på det.
Ja e ingen Nikontok & förstod
Ja ja, inte var rubriken bra inte men nu lämnar vi det & jag skulle helt klart valt F90 av dessa, F801 har jag aldrig gillat men det är jag det...
Med tanke på hur extremt pressade priserna på ASLR är idag så kanske F4 eller F5 kan va nåt?
//Larsa
Kalle_B
Aktiv medlem
ja med tanke på begagnat priserna på analogt där situationen nästan har blivit att folk slänger dom efter en så är det verkligen läge att vara kräsen. Köpa det man verkligen vill ha, sikta på toppen av toppen och sedan pruta så tungan går av. Personligen har jag lämnat det analoga efter mig för tid o evighet, men för dom andra som kör vidare så är det happy times!
Jimpawa
Aktiv medlem
calle. skrev:
ingen här som har ett analogt kamerahus och känner för att sälja det till mig.
Inget nikon, men ett canon eos 600 hus med tillbehör..
Kolla bland radannonserna. Det finns MASSOR. Forumet är inte rätt ställe att annonsera.calle. skrev:
ingen här som har ett analogt kamerahus och känner för att sälja det till mig.