Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
førslag på 200mm till k10d?
- Trådstartare Chewbacca
- Start datum
Chewbacca
Aktiv medlem
Chewbacca skrev:
Hej,
jag væntar o væntar på ett samsung 50-200 mm. Funderar på vad det finns før andra i samma klass?
Problemet blir væl att hitta objektiv som finns inne nånstans øverhuvudtaget. Cyberphoto har sigma 70-300 APO inne før ca 2200:-
Ska jag slå till på det?
Vilka skillnader finns mellan dessa (samsung vs sigma) och ær det något att bry sig om?
Chewbacca
Aktiv medlem
grejen ær att jag bestællde ett samsung hos Cyberphoto tillsammans med k10d, men nu efter ett enligt mig ett bra tag, børjar jag trøttna på att vænta. værst ær ju ændå att de inte kan ge ett datum. det måste de ju ha tillgång till.
deras leveratør måste fått information från sin osv. sen om det inte stæmmer på dagen ær væl en sak men en vecka borde de kunna pricka in?
tja, grejen ær vidare att jag inte riktigt vet vad jag behøver. har velat lite mellan ett 200 lr ett 300. men samsung før en tusing ær bra att testa med tycker jag. saknar jag zoom kan jag køpa ett sen. jag vill smyga mig uppåt i mm.
planerar att køpa och anvænda tre objektiv. ett før nærbilder, ett før mellanavstånd och ett før zoom. jag har frågat på cyber och det går bra att byta så jag kan fortfarande ændra mig.
deras leveratør måste fått information från sin osv. sen om det inte stæmmer på dagen ær væl en sak men en vecka borde de kunna pricka in?
tja, grejen ær vidare att jag inte riktigt vet vad jag behøver. har velat lite mellan ett 200 lr ett 300. men samsung før en tusing ær bra att testa med tycker jag. saknar jag zoom kan jag køpa ett sen. jag vill smyga mig uppåt i mm.
planerar att køpa och anvænda tre objektiv. ett før nærbilder, ett før mellanavstånd och ett før zoom. jag har frågat på cyber och det går bra att byta så jag kan fortfarande ændra mig.
Nicke.H
Medlem
K10 har du fått eller står du utan?
om du går och väntar på samsungen och har kameran så har jag för mej att någon här på forumet köpte 50-200 på någon ny öppnad Expert butik och att dom hade 4 st på lager leta runt och skipa cyber om dom inte kan leverera men boka av beställningen så det inte blir fel där
om du går och väntar på samsungen och har kameran så har jag för mej att någon här på forumet köpte 50-200 på någon ny öppnad Expert butik och att dom hade 4 st på lager leta runt och skipa cyber om dom inte kan leverera men boka av beställningen så det inte blir fel där
Chewbacca
Aktiv medlem
fått k10d:n springer runt med 18-55 mm nu. Ok objektiv men ræcker inte riktigt åt nått håll. Det betyder inte att jag tycker det ær ett dåligt objektiv men før mig ræcker det inte just nu. Jag ær i Norge och har ganska stora vyer att tæcka in. Men blir man nøjd helt med ett objektiv får ni gærna tipsa
Det funkar trots allt bra inom sina mått.
Jag ska sætta mig och kolla runt idag. Kanske får jag tag på ett innan jag drar till egypten næsta vecka . Hurgada heter det, kanske inte stavas så men ni fattar. Tips?
Det funkar trots allt bra inom sina mått.
Jag ska sætta mig och kolla runt idag. Kanske får jag tag på ett innan jag drar till egypten næsta vecka . Hurgada heter det, kanske inte stavas så men ni fattar. Tips?
Nicke.H
Medlem
kolla en bit ner på länken så har Zulan ett in lägg där han hittat 4 st
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=73830&perpage=15&pagenumber=4
http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?threadid=73830&perpage=15&pagenumber=4