Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Försvunna kommentarer

Produkter
(logga in för att koppla)

Guldkant

Aktiv medlem
I några dagar har jag haft 135 sammanlagda kommentarer på mina bilder. Nu plötsligt har jag bara 134???
Är det så att någon långt långt efter de skrivit en kommentar fått för sig att be admin ta bort den??
För de senaste kommentarerna finns kvar.
Vad kan det annars bero på?

Det är inte magi - det beror givetvis på att bilder som ni har kommenterat har raderats, eller i alla fall avpublicerats.

Eller att vi raderat en medlem (oftast på egen begäran :), de inlägg dessa skrivit raderas då.

Mitt svar gäller även då ...

(Givetvis missade jag det essentiella i frågan men det skulle jag aldrig erkänna;))

joker skrev:
Det är inte magi - det beror givetvis på att bilder som ni har kommenterat har raderats, eller i alla fall avpublicerats.

Nej jag har ej tagit bort någon bild, så det är ej därför det försvunnit. För det är INTE de kommentarer jag har GIVIT utan de jag har FÅTT!

Ja där har vi kanske svaret.
Synd att deras kommentarer ej finns kvar ändå. För det kan ju vara värdefulla tips som då kanske försvinner.
Jag får börja att spara ner de kommentarer jag får som betyder extra för mig, då med andra ord.:)

Guldkant skrev:
Nej jag har ej tagit bort någon bild, så det är ej därför det försvunnit. För det är INTE de kommentarer jag har GIVIT utan de jag har FÅTT!

Å andra sidan framgick det inte av ursprungsfrågan att du INTE hade tagit BORT någon BILD.

Men Mats jag skrev: "kommentarer på mina bilder."
Då borde jag väl fatta att tar jag bort en bild så försvinner kommentarerna!
Fast vissa kanske ej skulle tänka så långt, men så korkad är jag inte ;-)

Det tror inte jag heller, om du läser mitt svar på Jannes inlägg så tror jag att det framgår vem det är som jag idiotförklarar.

(Aliaset börjar på J och slutar på oker)

Japp.. Mats svar gäller faktiskt i båda riktningarna.. och ni har ju fått svar på er fråga genom Christer..

En kommentar (given eller fådd) försvinner när:

- En medlem raderas

- En bild raderas

Go´ å glad.....Kexchoklad

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar