Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Företag som skannar påsikts högupplöst bra

Produkter
(logga in för att koppla)

elinjani

Medlem
Hittade ett tjugotal påsiktsbilder i mina lådor som jag vill lägga upp på Istockphoto. Tyvärr hittade jag inga negativ. Det är vanligt framkallade bilder både färg och svartvitt.
Är det någon som kan rekommendera något företag, som gör det bra och smidigt med rätt utrustning och högupplöst? Jag gör all bildbehandling själv.
Tittat lite på Crimsons Rawformatskanning, men vet inte om det är det jag söker....

Hittade ett tjugotal påsiktsbilder i mina lådor som jag vill lägga upp på Istockphoto. Tyvärr hittade jag inga negativ. Det är vanligt framkallade bilder både färg och svartvitt.
Är det någon som kan rekommendera något företag, som gör det bra och smidigt med rätt utrustning och högupplöst? Jag gör all bildbehandling själv.
Tittat lite på Crimsons Rawformatskanning, men vet inte om det är det jag söker....

Hör med ett pre-pressföretag, de har oftast mycket bra utrustning för både påsikt- och diabilder och kan sina saker. Säkert inte det billigaste alternativet, men oftast bäst.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar