ANNONS
Annons

För barn

Produkter
(logga in för att koppla)
Efter inspiration från denna tråd gjorde jag slag i saken och köpte en Kodak EasyShare på Tradera till min dotter i julklapp. Hon är fyra år. Spännande och se hur det funkar!

Andreas K skrev:

Jag är inte så mycket för tävlingar bland barn, det skall vara mer på skoj.
Jag har varit med i några tävlingar och då har jag ju trott att man vinner när man är med. Sen när jag inte vunnit fast jag var med så har det faktiskt inte varit så skoj. Mamma förklarar alltid att man inte vinner jämt, men gör man inte det behöver man väl inte tävla heller?

jag var lite liten när jag först skrev her,jag visste inte att så många ville svara.
Om man nu gör en sådan sida är det för att det skulle vara kul.
Jag vill gärna tacka alla som skrivit komentarer.
Om ni förtsätter skriva så kanske iden kan bli värklighet....
vänlig hälsning
Cecilia

Min dotter har fått en enkel digitalkamera i julklapp. Dags för en barnpool att lägga upp bilderna i.

Cecilia Fido skrev:
faktiskt kunde det vara en barnpool och en teenagerpool, det är riktigt många teenager här....
Nä, en barnpool med syfte att få och ge kommentarer som barn och på barns nivå är en kul och bra tanke samt kanske lite speciella utmaningar för barn (dock ej tävlingar), men att dela upp andra pooler i åldrar är jag inte för. Så fram för en barnpool men inte mer ålderskategoriserat så det tar bort den trevliga blandningen som finns med olika åldrar annars.

Jag är mycket för en barnpool, allt som kan hjälpa människor att ta till sig foto är bra!
Jag är mycket intresserad av vad barn vill fota och hur de tänkar.

Hej!
Jag tycker du tar bra bilder, jag gillade den med kragen på katten särskilt mycket.
Är det inomhuskatter?

Hallå.. Personalen? mr Lindh kan väl göra ett litet uttalande angående förslaget om barnpoolen?
Jag tror att det kunde bli intressant även för oss andra, och lärorikt för barnen som jag tycker är väldigt duktiga.

Intressant helt klart !

Barn kan och barn ska uppmuntras till denna fotografiska konst...

(själv blir jag som barn på nytt när jag får en ny pryl i handen :) )

Dez skrev:
Hallå.. Personalen? mr Lindh kan väl göra ett litet uttalande angående förslaget om barnpoolen?
Jag tror att det kunde bli intressant även för oss andra, och lärorikt för barnen som jag tycker är väldigt duktiga.

Det går ju även att maila honom då det var 1.5 år sedan han skrev i den här tråden senast.

Man kan inte begära att "ledningen"ska ha full koll på typ 100.000 olika trådar !

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar