Cecilia Fido
Medlem
Det är många barn på fotosidan.Kunde inte barnen få en samlingsplats ochså ?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Om nu ngn skulle utnyttja det här, så är det ju ingen katastrof skedd - även om det skulle vara tråkigt för alla, speciellt för fuskaren.Lionheart skrev:
Låter som en utmärkt idé men hur särskiljer man och är säker på att det verkligen är barns bilder som läggs upp?
Förlåt för min skepticism =)
Lionheart skrev:
Låter som en utmärkt idé men hur särskiljer man och är säker på att det verkligen är barns bilder som läggs upp?
Lionheart skrev:
Är någon så mesig att lägger upp sina bilder där trots att de inte är barn så har de nog IQ som en 6-åring och då kan vi nog kalla dem för barn.Lionheart skrev:
Mattsen skrev:
Många pooler finns det, för många anser jag, men en barnpool låter som en utmärkt idé. Något tävlingsmoment är väl dock tveksamt i den poolen.