Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
fönstertittare och oförskämda personer
- Trådstartare kirigoe
- Start datum
mipert
Aktiv medlem
Damocles skrev:
Ok, det är är klart offtopic... men jag sitter ju nu och kollar på tv serien just shoot me... och den handlar om naken photo i detta avsnitt.. men det som jag insåg var att den snubben som är fotograf ser som en amerikansk mipert....
Ser som eller ser ut som?
http://www.nbc.com/photos/Primetime/Just_Shoot_Me/1JUSae99.jpg
Jag gillar fotografen i serien.
Hur kan killen i expressenartikeln ha klarat sig under så lång tid utan att bli upptäckt?
Jag har råkoll på vad som sker i omklädningsrummet, man vill inte bli av med väska eller plånbok.
Kramer
Aktiv medlem
Ok..
nu är det så här..
att sola toppless på allmän plats kan tolkas (om man e onormal), som ofredande alltså ett brott.
I detta fall har Ni gjort lika mycket fel som "fotografen" som ahn påstod sig vara.
Testa srpinga näck på Norrköpings torg, tror du att folk inte tittar på dig.
Skärpning nu, passar det inte så får ni väl sola toppless på blakongen / atlanen...eller nått!
nu är det så här..
att sola toppless på allmän plats kan tolkas (om man e onormal), som ofredande alltså ett brott.
I detta fall har Ni gjort lika mycket fel som "fotografen" som ahn påstod sig vara.
Testa srpinga näck på Norrköpings torg, tror du att folk inte tittar på dig.
Skärpning nu, passar det inte så får ni väl sola toppless på blakongen / atlanen...eller nått!
Linmajon
Aktiv medlem
Hohojojoj...INGET mot vad jag skulle 'hota tillbaks' med om jag skulle hamna i samma situation...kirigoe skrev:
...en fotograferad person kom fram till mig och upplyste om att man minsann inte fick fotografera vem man vill för att det var kränkande, och indirekt hotade mig med fysiskt våld om jag inte slutade, närmare bestämt att "någon" kunde slagit ut mina tänder med min kamera...
forstheim
Aktiv medlem
Kramer skrev:
Ok..
Kanske har jag missat det..men har Daniel verkligen skrivit att hans tjej solade topless i parken? Var det inte så att han bara skrev att de solade och slappade där..?