Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

fönstertittare och oförskämda personer

Produkter
(logga in för att koppla)
Damocles skrev:
Ok, det är är klart offtopic... men jag sitter ju nu och kollar på tv serien just shoot me... och den handlar om naken photo i detta avsnitt.. men det som jag insåg var att den snubben som är fotograf ser som en amerikansk mipert.... ;)

Ser som eller ser ut som?

http://www.nbc.com/photos/Primetime/Just_Shoot_Me/1JUSae99.jpg

Jag gillar fotografen i serien.

Hur kan killen i expressenartikeln ha klarat sig under så lång tid utan att bli upptäckt?
Jag har råkoll på vad som sker i omklädningsrummet, man vill inte bli av med väska eller plånbok.

Ok..
nu är det så här..

att sola toppless på allmän plats kan tolkas (om man e onormal), som ofredande alltså ett brott.

I detta fall har Ni gjort lika mycket fel som "fotografen" som ahn påstod sig vara.

Testa srpinga näck på Norrköpings torg, tror du att folk inte tittar på dig.

Skärpning nu, passar det inte så får ni väl sola toppless på blakongen / atlanen...eller nått!

kirigoe skrev:
...en fotograferad person kom fram till mig och upplyste om att man minsann inte fick fotografera vem man vill för att det var kränkande, och indirekt hotade mig med fysiskt våld om jag inte slutade, närmare bestämt att "någon" kunde slagit ut mina tänder med min kamera...
Hohojojoj...INGET mot vad jag skulle 'hota tillbaks' med om jag skulle hamna i samma situation...

Kramer skrev:
Ok..

att sola toppless på allmän plats kan tolkas (om man e onormal), som ofredande alltså ett brott.

Kanske har jag missat det..men har Daniel verkligen skrivit att hans tjej solade topless i parken? Var det inte så att han bara skrev att de solade och slappade där..?

Njae.. det som skrivits här ja... men hade du följt länkarna till bilderna och "blog"en så stog det en del där också. Fast det verkar vara nertaget nu.. ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar