Annons

Får inte lägga in?

Produkter
(logga in för att koppla)

skylifter

Aktiv medlem
Hej Jag tycker de nya reglerna överlag verkar vara bra. Jag hoppas det tillkommer någon slags visning av hur lång tid det är kvar tills man kan lägga en bild i poolen.
Jag har dock en fråga? Igår morse fick jag inte lägga in någon bild i poolerna men frampå eftermiddagen kunde jag lägga in. Tänkte då att jag lägger in en nu och en på söndag(idag) men idag får jag inte lägga in den 2:a bilden. Jag är bronsmedlem så jag borde få lägga in 2/vecka.

Håller med om att det är lite förvirrande - för vi räknar timmar, inte dagar - så regeln är egentligen två bilder per 168 timmar. Du lade in en bild förra söndagen 16:50 - så först efter 16:50 idag så kan du lägga in en till.

Det står på min "Att Göra"-lista att förbättra visningen av meddelandet om att man inte kan lägga in i Bildkritik - så det inte bara står att det inte går, utan också så man får redan på NÄR det går igen.

Tillsvidare får man kolla listan över vilka bilder man lagt i pooler (via Din sida) och kolla på datumen.

Tack för ett snabbt svar. Om jag fattat rätt så kan jag i fortsättningen lägga in en bild lördag eftermiddag och en bild söndag eftermiddag eller....?

En helt annan fråga. Men kan man endast lägga sin bild i en pool när jag laddar upp den? Förr kunde jag exempelvis ladda upp en bild på låt säga måndag och sedan vänta till fredag innan jag la den i en pool. Nu verkar det som att den möjligheten har försvunnit, eller?
U

Jodå, du kan lägga in bilder du laddat upp långt tidigare.

Du kan tex leta fram den via "Dina album", där finns en knapp "Lägg i pool"

Ännu en sak som verkar skumt...

Jag kan inte nå exempelvis gatufotopoolen via Bilder/Bildpooler/Intressegrupper/Gatufoto. Jag kommer bara till Intressegrupper med min markör, sedan försvinner alla drop-downs. Kanske har med Explorer att göra men det har varit så här några dagar nu.

U

Skumt, kan var något visningsproblem i din webbläsare då. Vilken version kör du?

Bifogar en skärmdump - du ser inte något av rutan till höger eller?

Bilagor

• xx.gif
    xx.gif
    13 KB · Visningar: 167
Artificiell skrev:
Jag kan inte nå exempelvis gatufotopoolen via Bilder/Bildpooler/Intressegrupper/Gatufoto. Jag kommer bara till Intressegrupper med min markör, sedan försvinner alla drop-downs.
Jag såg det också, jag uppgraderade menysystemet och fick någon bugg på köpet verkar det som - jag skall undersöka saken.

Version 6, och nej, jag ser tyvärr inte rutan till höger (vilket jag dock alltid kunnat göra innan den stora uppgraderingen).
U

Knepigt, jag ser den även med IE6 på min dator (WinXP).

Har du möjlighet att skicka en skärmdump av hur din sida ser ut till [email protected]

Är det någon annan som saknar denna ruta?

Som genom ett trollslag så fungerar det nu! Vet inte om ni gjort nåt eller om min dator kände sig lite hängig ett par dar men nu finns knappen där igen :)
U

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto