Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Få fram storleken och gör den läskig.

Produkter
(logga in för att koppla)

Vollez

Medlem
Ni som inte är spindelrädda eller behöver terapi får gärna försöka få fram storleken på spindeln, gör den så läskig som möjligt fast på ett naturligt sätt.

Hittade den på badrumsväggen och skrek som en tjej. Uppskattar att den va 7cm mellan benen ungefär men det syns ju inte.

Så...ge mig kalla kårar.



MVH Richard
 

Bilagor

  • p91407167.jpg
    p91407167.jpg
    29.4 KB · Visningar: 714
Vet inte om storleken blev så mycket bättre men lite obehaglig blev den nog.
 

Bilagor

  • sweet_dreams.jpg
    sweet_dreams.jpg
    18.4 KB · Visningar: 600
Hittade också en sån i mitt badrum för några veckor sen.. någon som vet vad det är för sort?

snygga bidrag, gillar speciellt ChiiChans
 
GirlFromMars skrev:
Hittade också en sån i mitt badrum för några veckor sen.. någon som vet vad det är för sort?

snygga bidrag, gillar speciellt ChiiChans

Det är nog en vanlig husspindel, vet inte om de har något annat namn.

Och tack så mycket. :)
 
Jannike...uuh din va ju ruskigt äcklig, bra jobbat :D.

Angelica, jag tror det är en vargspindel eller husspindel. Minns jag kollade upp de när jag hittade min första. Hatar dom jävlarna men dom äter ju upp massa kvalster och flugor så antar dom är bra ändå.

Dom kan tydligen bitas, skulle göra ont som ett getingstick :-S.
 
Huwaligen! vi hade en sån där jävel i vårt hus iförrgår, jag slog den 5 (!) gånger i huvudet med en kvast, och den vägrade att dö. Tillslut lyckades jag ta kål på den......Jag hade dock inte sinnesnärvaro att ta kort på den. Richard: kan inte du o Baloo ta och komma ner o hälsa på lite??
 
Sanna, har du inte gått i mulle? Man ska släppa ut dom i de fria. Kan inte med och döda dom...iofs gör Baloo de nu :D

Jo jag väntar på jag ska få min andra bil bara så kan de ju bli aktuellt, han älskar och åka bil ju.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.