Annons

Eugen Extremo von Scannermann ?

Produkter
(logga in för att koppla)
Sven AE skrev:
Det skulle förmodligen utlösa världens rabalder om jag skrev det, så jag avstår från det... ;-)

Vem är då du Sven som blev medlem
("Medlem sedan:
2005-07-23 23:51:39")
ett bra tag efter att Eugen slutade figurera här på fotosidan men ändå verkar så väl känna till honom? Det står ju ändå Ärlig i din beskrivning av dig själv.

Ibland kommer jag att tänka på sagoväsen som man förut trodde bodde i den mörka skogen och bytte ut människobarn mot sina egna.
 
Senast ändrad:
elmfeldt skrev:
Medlemmen ville inte att vi skulle berätta vem det egentligen var.

1. Är det så att ordinarie medlemmen bakom Eugen, ev. m.fl., fortfarande finns kvar på FS?

2. Har denne medlem fortfarande ett/eller flera alter egon på FS?

3. Tillåts andra än FS'-staff (anglicism) ha alteregon på fotosidan?

4. Finns det andra medlemmar som har alter egon på FS?

Notera att ovanstående frågor är av två-alternativsvars typ (ja/nej) och du kan svara utan att uppge några namn.
 
Galaxens President skrev:
Vem är då du Sven som blev medlem
("Medlem sedan:
2005-07-23 23:51:39")
ett bra tag efter att Eugen slutade figurera här på fotosidan men ändå verkar så väl känna till honom? Det står ju ändå Ärlig i din beskrivning av dig själv.

Ibland kommer jag att tänka på sagoväsen som man förut trodde bodde i den mörka skogen och bytte ut människobarn mot sina egna.

Man kan läsa fotosidan utan att vara medlem, Richard. Inte allt är tillgängligt, men bilder kan man se på och forumen kan man läsa.
 
Sven AE skrev:
Man kan läsa fotosidan utan att vara medlem, Richard. Inte allt är tillgängligt, men bilder kan man se på och forumen kan man läsa.
Låter för mig irrationellt då grundmedlemskapet är kostnadsfritt. Dessutom var det åratal sedan jag såg något på FS av Eugen vad jag kan erinra mig så man lär ju nästan har varit tvungen att använda sökfunktionerna för att hitta något av honom.

Men men, jag får väl tro dig på ditt ord så länge (även om min mor brukade säga att man inte skulle lita på sådana som säger att man skall lita på dem).

Väntar med spänning på svaren på mina frågor ovan till David Elmfeldt.
 
Galaxens President skrev:
Vem är då du Sven som blev medlem
("Medlem sedan:
2005-07-23 23:51:39")
ett bra tag efter att Eugen slutade figurera här på fotosidan men ändå verkar så väl känna till honom? Det står ju ändå Ärlig i din beskrivning av dig själv.

Jomenvisst. Det är nåt lurt här med hr Eriksson. Jag blev medlem i början av år 2002, men har inte lika god koll på Stigbert som hr Eriksson. Det fanns nåt som hette Kremlologer. Hr Eriksson verkar vara någon slags Fotosidolog.
(Stigbert var hursomhelst underhållande de gånger han skällde ut mig)
/Ulf
 
Sven AE skrev:

"Stigbert" tyckte jag mest var inställsam och löjlig.

Sven AE skrev:
Men när det kom till "rätt" fotografer svassade han runt så fint, neg och slickade. Kanske han hoppades att han stora idoler skulle ge honom en klapp på huvudet...?


Kan hålla med om den principen men... lika viktig princip tycker jag är att om privatpersoner så säger man rakt till den vad man tycker och snackar inte negativt bakom ryggen på någon icke nävarande.
 
Gatufoten skrev:
Kan hålla med om den principen men... lika viktig princip tycker jag är att om privatpersoner så säger man rakt till den vad man tycker och snackar inte negativt bakom ryggen på någon icke nävarande.
Håller med dig där, Ulf!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.