Sven AE
Aktiv medlem
Stisse skrev:
och vem tror du ?
Det skulle förmodligen utlösa världens rabalder om jag skrev det, så jag avstår från det... ;-)
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Stisse skrev:
och vem tror du ?
Sven AE skrev:
Det skulle förmodligen utlösa världens rabalder om jag skrev det, så jag avstår från det... ;-)
elmfeldt skrev:
Medlemmen ville inte att vi skulle berätta vem det egentligen var.
Galaxens President skrev:
Vem är då du Sven som blev medlem
("Medlem sedan:
2005-07-23 23:51:39")
ett bra tag efter att Eugen slutade figurera här på fotosidan men ändå verkar så väl känna till honom? Det står ju ändå Ärlig i din beskrivning av dig själv.
Ibland kommer jag att tänka på sagoväsen som man förut trodde bodde i den mörka skogen och bytte ut människobarn mot sina egna.
Låter för mig irrationellt då grundmedlemskapet är kostnadsfritt. Dessutom var det åratal sedan jag såg något på FS av Eugen vad jag kan erinra mig så man lär ju nästan har varit tvungen att använda sökfunktionerna för att hitta något av honom.Sven AE skrev:
Man kan läsa fotosidan utan att vara medlem, Richard. Inte allt är tillgängligt, men bilder kan man se på och forumen kan man läsa.
Galaxens President skrev:
Vem är då du Sven som blev medlem
("Medlem sedan:
2005-07-23 23:51:39")
ett bra tag efter att Eugen slutade figurera här på fotosidan men ändå verkar så väl känna till honom? Det står ju ändå Ärlig i din beskrivning av dig själv.
Jaha.Galaxens President skrev:
Låter för mig irrationellt då
Sven AE skrev:
"Stigbert" tyckte jag mest var inställsam och löjlig.
Sven AE skrev:
Men när det kom till "rätt" fotografer svassade han runt så fint, neg och slickade. Kanske han hoppades att han stora idoler skulle ge honom en klapp på huvudet...?
Håller med dig där, Ulf!Gatufoten skrev:
Kan hålla med om den principen men... lika viktig princip tycker jag är att om privatpersoner så säger man rakt till den vad man tycker och snackar inte negativt bakom ryggen på någon icke nävarande.
Förlåt mig, Sven. Såg fel där. Skall givet vis vara "Håller med dig där, Sven!Sven AE skrev:
Håller med dig där, Ulf!