ANNONS
Annons

Ersättare till Aperture?????

Produkter
(logga in för att koppla)
Apples avvecklande av "professionella" produkter har pågått mycket länge. Det är väl 25 år sen, ungefär, som Apple erbjöd dockningsstationer till sina bärbara datorer, t.ex.

Något bra stöd för utrullning av programvara i ett företagsnät erbjuder man inte heller.

Rackservrarna är avvecklade sen många år.

Etc, etc.

Det är väl bara arbetsplatser där folk arbetar tämligen självständigt som Macintoshar fortfarande förekommer i någon större utsträckning (jag har en :).
 
Apples avvecklande av "professionella" produkter har pågått mycket länge. Det är väl 25 år sen, ungefär, som Apple erbjöd dockningsstationer till sina bärbara datorer, t.ex.

Något bra stöd för utrullning av programvara i ett företagsnät erbjuder man inte heller.

Rackservrarna är avvecklade sen många år.

Etc, etc.

Det är väl bara arbetsplatser där folk arbetar tämligen självständigt som Macintoshar fortfarande förekommer i någon större utsträckning (jag har en :).

Hehe, bärbara datorer för 25 år sen. Ok. Nej det var längesen de släppte en proffesionell musmatta också ;).

Apple har ju aldrig varit stora på företagssidan, däremot satsar de ju rätt hårt nu på att få in en fot. Kolla IBM t.ex.
Men det var inte det jag uppfattade att kritiken riktade sig mot, snarare den enskilde "proffesionelle" användaren.
 
Hehe, bärbara datorer för 25 år sen. Ok. Nej det var längesen de släppte en proffesionell musmatta också ;).
De dockningsbara bärbara Macintosharna för 25 år sen (OK, 24 år sen om man ska vara noga) hette PowerBook Duo. Dockningsstationen var rätt kool med en motor som drog in datorn i dockningsstationen.
 
Är det inte dags att öppna en ny tråd...........!?

Ska vi öppna en ny tråd för mac-nostalgiker ? Det var inte bättre förr även om vi kanske hade mer kul.
Tycker att vi skall övergå till att leta, och tycka, om ersättningsprogram för Aperture.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.