Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Erfarenheter av fotokurs...

Produkter
(logga in för att koppla)

Torpeden

Medlem
Hej!

Tänkte prova på att deltaga i en fotokurs arrangerad av Studieförbundet nu till hösten. Är det någon som har erfarenhet från dessa kurser.

Tänkte mest då på fortsättningskursen. Är den givande eller bara skräp? (svårt att definiera)

Ge mig dina tankar...

Tjenixen.
Ludwig

Menar ni Studiefrämjandet?

Handlar det om Naturfotokurs så kan jag varmt rekomendera den. Andra fotokurser där har jag inte gått.

Jag har också gått naturfotokurser hos Studiefrämjandet och rekommenderar dom. Jag gick också den tredje delen för avancerad naturfotografi. Då åkte vi på fotoexkursion till Gotska sandön. Tror inte dom har bestämt den sista delen ännu för detta studieår.

/Roland

Jag kan rekommendera Studieförbundet Vuxenskolans kvällskurser i SV/V foto i Stockholm med Maja Sandberg som ledare.

Dels för att det är små grupper med bara fyra deltagare och alltså ingen trängsel i mörkrummet och dels för att Maja är en mycket kreativ fotograf och konstnär som är generös med tips, kritik och idéer.

/Lisa

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar