Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Erfarenhet av att köpa astro foto utrustning?
- Trådstartare Ratatoskr
- Start datum
pdahlen
Aktiv medlem
Har handlat en del från astroshop.eu (eller.de) för några år sedan vet inte om .se fanns då. Det var inga problem, snabba leveranser och allt var OK. .se är kanske bara en översättning av hemsidan? och att lagret är i Tyskland?
Har också handlat från Astrosweden, med bra support när man var helt grön och knappt visste åt vilket håll himlen låg.
Mina senaste beställningar gick till astroart store Finland . Jag har inte haft några problem men hört att det från både den svenska och finska delen varit långa leveranstider och svårt att få kontakt med företaget, ,men själv har allt fungerat
Har också handlat från Astrosweden, med bra support när man var helt grön och knappt visste åt vilket håll himlen låg.
Mina senaste beställningar gick till astroart store Finland . Jag har inte haft några problem men hört att det från både den svenska och finska delen varit långa leveranstider och svårt att få kontakt med företaget, ,men själv har allt fungerat
salutea
Medlem
Astroshop.se har fungerat bra vid de tre tillfällen jag har handlat där. Inte prövat deras kundservice ännu men gissar att jag kommer att behöva kontakta dem angående en defekt kamera. Får se hur det går...
Om du vill ha fler alternativ kan jag tipsa om www.teleskop-express.de. Har handlat från dem flera gånger. Har alltid fungerat bra. Har kontaktat deras kundtjänst vid något tillfälle och fått bra svar och hjälp med frågor kring beställningar.
Om du vill ha fler alternativ kan jag tipsa om www.teleskop-express.de. Har handlat från dem flera gånger. Har alltid fungerat bra. Har kontaktat deras kundtjänst vid något tillfälle och fått bra svar och hjälp med frågor kring beställningar.