ANNONS
Annons

Erfarenhet av att köpa astro foto utrustning?

Produkter
(logga in för att koppla)

Ratatoskr

Aktiv medlem
Hej,

Jag undrar om någon har erfarenhet av att handla från astroshop.se?
Dom har ett fantastiskt erbjudande på utrustning som passar mig men då jag inte hittar omdömen/betyg för "svenska" siten så vill jag höra om andras erfarenheter av att handla från dom.

Har handlat en del från astroshop.eu (eller.de) för några år sedan vet inte om .se fanns då. Det var inga problem, snabba leveranser och allt var OK. .se är kanske bara en översättning av hemsidan? och att lagret är i Tyskland?

Har också handlat från Astrosweden, med bra support när man var helt grön och knappt visste åt vilket håll himlen låg.

Mina senaste beställningar gick till astroart store Finland . Jag har inte haft några problem men hört att det från både den svenska och finska delen varit långa leveranstider och svårt att få kontakt med företaget, ,men själv har allt fungerat

Ja, läst samma om astroart, håller mig undan från dom. Astrosweden håller jag mig också borta från eftersom jag försökt få hjälp av dem och dom låvat återkomma med hjälp men aldrig gör det. Service är nr1 för mig vid val av butik, pris nr2.

Astroshop.se har fungerat bra vid de tre tillfällen jag har handlat där. Inte prövat deras kundservice ännu men gissar att jag kommer att behöva kontakta dem angående en defekt kamera. Får se hur det går...

Om du vill ha fler alternativ kan jag tipsa om www.teleskop-express.de. Har handlat från dem flera gånger. Har alltid fungerat bra. Har kontaktat deras kundtjänst vid något tillfälle och fått bra svar och hjälp med frågor kring beställningar.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar