Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Epson garanti

Produkter
(logga in för att koppla)

Cassiopeja83

Avslutat medlemskap
Hejsan!

Jag är fundersam....För ca 3 månader sen köpte jag en ny skirivare, Epson stylus photo R1800. Redan första kopian jag drog ut hade ett vitt "rivmärke" på höger sida bilden (detta upptäktes dock senare).
När jag väl såg det kontaktade jag Epson som så att jag skulle lämna in skrivaren på service. Nu fick jag tillbaka den i slutet på förra veckan och märket är fortfarande kvar! Så jag ringde en gång till och ska nu skicka in den igen och får då istället en fariksrenoverad skrivare.
Till funderingen....Skrivaren som jag köpte för tre månader sedan var alldeles ny, jag har max dragit ut 150 utskifter. Jag tycker det känns fel att jag får en begagnad skrivare när det har varit fel på min ända från början. Det känns ju som att jag lika gärna hade kunna köpt en begagnad för halva priset från början då?
Vad tycker ni? Ska jag nöja mig med detta eller ska jag klaga och be att få min skrivare tillbaka, lagad och om dom inte kan det, kan jag be att få en NY skrivare då?

Mvh Maria
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.