Annons

EPSON 1290 drivrutiner + semi-gloss

Produkter
(logga in för att koppla)

Zaphi

Aktiv medlem
Då jag skall skriva ut bilder med min EPSON 1290 kan jag inte välja Premium Semi-Glossy papper, utan bara glossy. Jag ringde EPSON och frågade varför och de tyckte att detta var väldigt konstigt och skulle höra av sig, men de har de inte gjort ännu.

Någon som har en EPSON 1290 A3-skrivare med en bra drivrutin där man kan välja semi-glossy också? Den man hämtar från deras sajt (5.22 tror jag) funkar inte...

Zaphi skrev:
Då jag skall skriva ut bilder med min EPSON 1290 kan jag inte välja Premium Semi-Glossy papper, utan bara glossy. Jag ringde EPSON och frågade varför och de tyckte att detta var väldigt konstigt och skulle höra av sig, men de har de inte gjort ännu.

Någon som har en EPSON 1290 A3-skrivare med en bra drivrutin där man kan välja semi-glossy också? Den man hämtar från deras sajt (5.22 tror jag) funkar inte...
Jag kollar när jag kommer hem, har oxå en 1290.
Och ja, Epsons skrivare är lika bra som deras support är dålig.

Ja, det vore kul o veta. Jag kan också lägga till att jag inte fått någon extremt perfekt utskrift än. Jag vill tro att det beror på skärmkalibreringen och drivrutinen (att jag måste välja fel papper).

ANNONS
Spara 5000 på Fujifilm GF-objektiv hos Götaplatsens Foto