Annons

EOS Utility

Produkter
(logga in för att koppla)

mikamb

Aktiv medlem
Hejsan jag köpte en liten dator för att kunna använda som kameraskärm i LV men nu kan jag inte installera programmet pga för dålig upplösning på skärmen . Är det någon som har något tips , funderar om det gick att ladda ner programmet direkt i datorn men vet inte om eller vart det skulle kunna finnas . Mvh Mikael
 
Hejsan jag köpte en liten dator för att kunna använda som kameraskärm i LV men nu kan jag inte installera programmet pga för dålig upplösning på skärmen . Är det någon som har något tips , funderar om det gick att ladda ner programmet direkt i datorn men vet inte om eller vart det skulle kunna finnas . Mvh Mikael

Här kan du i alla fall ladda ner det ifrån. Valde EOS 50D, du får välja OS och leta dig ner till rätt program.
Om det löser ditt problem???
Lycka till
Björn
 
Hejsan jag köpte en liten dator för att kunna använda som kameraskärm i LV men nu kan jag inte installera programmet pga för dålig upplösning på skärmen . Är det någon som har något tips , funderar om det gick att ladda ner programmet direkt i datorn men vet inte om eller vart det skulle kunna finnas . Mvh Mikael

Kan du precisera lite vad det är du har problem med? Har datorn en skärm med så låg upplösning att du inte kan installera program på den?
 
Hejsan Björn ser inte någon länk att gå till . När jag försöker installera EOS DIGITAL Solution så kommer det ett felmeddelande att upplösningen inte är tillräcklig ( 1024x 600 ) Mvh Mikael
 
Tyvärr så är det bara uppdateringar av programmet så jag har ingen aning , får väl fråga någon på Canons suport så får jag se vad dom säger . Men tack för visat intresse . Mvh Mikael
 
Jag tror inte att det spelar någon roll om jag gör det , det är nog grafikkortet som begränsar upplösningen , tror jag . Mvh Mikael
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.