KanonCanon
Aktiv medlem
Tekniskt sett måste jag nog snart köpa en bok med tittel "Fotografi ABC - detta är en kamera"
.. hehe..
.. hehe..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Kanske är klokt med tanke på att det att döma av dina inlägg verkar som om du planerar att köpa kamerautrustning för typ åtminstone 60 kkrPeter_o skrev:
Tekniskt sett måste jag nog snart köpa en bok med tittel "Fotografi ABC - detta är en kamera"
Det enda som är säkert är att det kommer en bättre, snabbare, snyggare, coolare och ballare kamera i samma prisklass.Å andra sidan är det inte säkert att man vill ha D30 om det kommer en bättre version i samma prisklass.
Ja, det är sant! Ballheten är viktigast;-)Om den är snabbare, snyggare och coolare har inte så stor betydelse, men om den är ballare blir det en helt annan femma!
Tja, det är väl bara att kolla på utvecklingen på digitalkameror... Minolta gör en Super-Grej, då kommer Olympus med en Super-Mega-Grej, då kontrar Nikon med en Super-Mega-Inne-Grej...Frågan är nu = Hur kan du vara så säker på detta?
Hassan skrev:
Hur är det med problem med damm på ccd'n (cmos'et)? Om man byter gluggar ofta så behöver den nog en regöring då och då. Lämnar man in kameran för att få det gjort eller kan man göra det själv?
Tess skrev:
DU kan alldrig jämföra E10,20 med de andra digital system husen.
Peter_o skrev:
Vänta lite nu... stopp stopp!!
Jag har nu precist bestämt mig för att köpa en D30, men bilden beskärs väl inte va?
Vi pratar väl om riktig ändring på brännvidden?
Är det beskäring så blir det ju bara katastrof!
Contaxen är "lite" för dyr för mig.. ehe..