Annons

eos 450d

Produkter
(logga in för att koppla)

påö

Aktiv medlem
Hejsan jag har en liten fråga är det någon som vet vad det kan vara för problem när man inte kan justera bländarvärdet med hjulet(började fungera när jag tog av och på lisen) och så kunde jag inte aktivera med meny knappen idag men efter ett tag funkade allt igen PS det visade inte 00 utan bländarn stog på 7.1 hela tiden DS

Vilken exponeringsmetod använde du?

Menar du att funktionen kom tillbaka efter ett objektivbyte, eller försvann den då?

Vad är det som inte aktiveras med menyknappen?

Jag antar att det var när du inte kunde ändra bländaren som den fastnade på 7,1? Det hade inget med menyknappen att göra?

Ursäkta alla motfrågor, men den totala avsaknaden av meningsbyggnad och kommatering i ditt inlägg gör att ett träffsäkert svar är omöjligt att ge.

Jag andvände AV exponering och jag kunde inte justera exponeringen den stog på 7,1 hela tiden.
Meny knappen har inte något att göra med exponeringsproblemet att göra utan det hände senare. Jag kunde inte aktivera den så jag kom in i menyerna. Men nu fungerar allt som det skall igen. Jag bara undrade vad det kunde vara. MVH PÅÖ

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar