Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Enkelhet!

Produkter
(logga in för att koppla)
En fantastiskt intressant tråd! Nu visas och diskuteras något som är viktigt för utveckling av fotograferandet. Bra ämnesval "enkelhet"

Mitt filosofiska inlägg:

DET finns överallt runt oss. Frågan är om jag kan se det, det beror på mig själv. DET är inte vackrare någonannastas, möjligen annorlunda. Jag försöker att fånga DET och när någon annan förstår och ser samma som jag blir jag glad. Lika glad blir jag när jag ser någon annan son har fångat DET och jag förstår.

När jag inte förstår vad jag betraktar försöker jag ha insikt att andra ser mer eller andra DET än jag och respekterar det.

Min strävan är alltid att att utvecklas genom att se och lyssna. Stort är att inse om det att jag själv inte förstår och inte kritisera. Först då kan jag lära mig.

Om någon begriper vad jag menar så är jag glad!
 
Slänger upp en gammal bild tills jag funderat färdigt på vad "enkelhet" egentligen innebär. Jag är lite osäker trots att jag kollat och läst massor i tråden.

För mig är inte det enkla alltid det enkla, men denna kanske kan kanske stå för enkelhet på något sätt?
 

Bilagor

  • 400x.jpg
    400x.jpg
    45.3 KB · Visningar: 866
Den förra blev lite väl enkel. Bilden vill inte komma med. Man använder väl bifoga fil rutan ?
 
gitte edelman skrev:
För enkelt?
Citat från sidan 5 så jag är sent ute men måste bara säga Nej. Det är inte för enkelt. Kan det bli det egentligen?
Bilden är inte ens "helt" enkel i mina ögon men den är underbar. En sån där riktigt jätteskön en som ändå går att se olika från dag till dag kanske. Jag skulle gärna skulle ha den på väggen..
Kollade snabbt in dina bilder för jag hoppades hitta denna större men tji fick jag.

Varför ser trådarna i arbetsuppgifter ut som i No words förresten? Visst får man väl skriva här?
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.