Annons

Enkelhet!

Produkter
(logga in för att koppla)
Bidrar med en jag med förresten. En som jag tycker är "enkel" trots flera element och detaljer. Måste enkelt vara mindre?
 

Bilagor

  • fonster.jpg
    fonster.jpg
    43.7 KB · Visningar: 1,014
Röd

En färg... Ett hittat motiv ute på en lustig plats.
 

Bilagor

  • röda korset 5 copy.jpg
    röda korset 5 copy.jpg
    28.6 KB · Visningar: 1,006
såg nu att någon beskurit en av mina bilder.. kul.. ! kan tillägga att bilden är ej tagen i en rännsten ;) men den var mkt enkel att ta och jag gjorde endast några enklare justeringar..

mvh P
 
Jag har nyligen bestämt mig för att starta en bildserie med bilder av den typ jag ser i denna tråd, så därför var det väldigt kul att se att det finns ett stort intresse av dem. Ska dock införskaffa ett macroobjektiv innan jag sätter igång på allvar. Jag har redan såna bilder utspridda i olika mappar och eftersom jag verkligen gillar dom så ska jag samla ihop dem under ett tema istället.
 

Bilagor

  • barbed.jpg
    barbed.jpg
    38.3 KB · Visningar: 663
Jag har spenderat lååååååång tid med att läsa igenom alla inläggen i den här tråden och se på alla bilderna. Det har varit mycket intressant. Jag känner att den här sidan har mycket att ge mig och jag vill återkomma oftare än tidigare. Får jag bidra med en bild som kanske inte är enkel att förstå men som inte innehåller så många olika synintryck.

 
Senast ändrad:
Hur gör man?

... när man vill infoga bilden direkt i texten? Jag försökte (se ovan) enligt instruktionen, men det blev bara en webblänk. Kan någon ge en kort instruktion. Jag tycker att det är trevligare att se bilden direkt.

Lena
 
när du trycker på besvara får du upp ett antal olika fält som kan fyllas i . välj bifoga fil!

nic
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.