Annons

Enkel studiofotokurs - vem är intresserad?

Produkter
(logga in för att koppla)
Ja, det kanske börjar dra ihop sig till en kurs om några veckor. Jag pratade med några leverantörer som har lovat att låna ut lite grejer.
 
Åh, jag är jätteintresserad av att vara med! Jag har precis köpt ett D-Lite 2 kit som jag är jättesugen på att lära mig använda. Kitet är så nytt att jag inte ens har hunnit packa upp det än! :)
 
Jag hänger också gärna på! Jag har beställt ett nybörjarstudioset från kaffebrus och kan bidra med den utrustningen ifall det behövs.

// R
 
6 Maj

Nu är ett datum bokat preliminärt. Det blir söndagen den 6 maj på eftermiddagen. När jag får svar från lokaluthyraren blir datumet definitivt. Då kommer jag även att skapa ett kurstillfälle där man kan anmäla sig.

/Per
 
5 maj

Nya bud. Den 6 maj var tydligen bokad. Har skickat en förfrågan till lokaluthyraren om lördagen den 5 maj istället.
 
Alla anmälningar kommer att ske via en anmälningssida som kommer att dyka upp under aktuellt/boka kurser. Först till kvarn gäller. Så fort jag har fått ihop ett bra datum kommer detta att ske.
 
PerFogelberg skrev:
Alla anmälningar kommer att ske via en anmälningssida som kommer att dyka upp under aktuellt/boka kurser. Först till kvarn gäller. Så fort jag har fått ihop ett bra datum kommer detta att ske.

Jaja.. man får väl försöka förutspå när du lägger upp detta då.
Det kan kännas lite snopet när man hängt med i tråden redan från början så kanske man inte ens får vara med för några andra sitter på internet 24-7 och norpar plasterna först.

Du bestämmer, säger du djungelns lag så får de bästa jägarna platserna (kanske inte de mest intresserade).
(det var inte meningen att gnälla (men det blev lite så) :p Jag är bara så trött på först till kvarn, ticnet gör samma sak, sen får man betala överpriser x5 för att få en biljett.)

Jag ser fortfarande fram emot din erbjudan Per!! kör så det ryker! :)
 
19 maj

Nu bud. Lördagen den 19 maj kl.13 är det som gäller nu. Lokalen kostar 700 kr att hyra. Kommer det 20 personer räknar jag med att det kommer att kosta ca 50 kr att deltaga. Då ingår kaffe och något till.
 
Det var ju riktigt trist att höra, kan inte då! Kommer vara bortrest hela helgen, i och med kristi himmelsfärds ledighet.

Får väll hoppas på ett nytt tillfälle....

Hoppas det går bra hur som!
 
Jag vill gärna vara med om det passar med tider och så =) men jag kan inte ta med blixtar ifrån sundsvall *s* =)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.