Annons

Enköping fotopromenad måndagar

Produkter
(logga in för att koppla)
Dagens skörd från min sida.
Lite fler IR bilder den första i färg och den andra i sv/v.
 

Bilagor

  • _MG_0797-Edit.jpg
    _MG_0797-Edit.jpg
    95.2 KB · Visningar: 174
  • _MG_0799.jpg
    _MG_0799.jpg
    28.1 KB · Visningar: 175
Tack för en trevlig sommar alla som varit med de olika måndagarna. Jag planerar att köra nåt liknande nästa sommar (om jag inte bestämmer mig för att börja ha sommar semester helt plötsligt). Så härmed så avslutar vi måndagspromenaderna för säsongen.
Inte för att det är slut på motiv, måndagar eller fototillfällen. Utan för att jag har påbörjat min nya kurs för terminen och då går två kvällar i veckan bort av den anledningen och då tyckter min fru att det kan räcka...

Men finns det nån annan som tar över så är det självklart tillåtet att fortsätta fotografera på måndagar även i Enköping ;-)

Det finns en tanke att köra en typ av utmaning under hösten - vintern - våren så fort vi fått till det så kommer mer information här och eventuellt en ny tråd i forumet.
 
Hejhej, nybliven ägare till en Canon EOS 1000D skulle vilja veta om det finns några promenader fortfarande, jag skulle nämligen vilje lära mig fota lite bättre men har INGEN som delar mitt intresse, dessutom är jag ganska nyinflyttad.. Finns det, så skicka gärna ett privat meddelande. Eller maila på [email protected]
 
Hejhej, nybliven ägare till en Canon EOS 1000D skulle vilja veta om det finns några promenader fortfarande, jag skulle nämligen vilje lära mig fota lite bättre men har INGEN som delar mitt intresse, dessutom är jag ganska nyinflyttad.. Finns det, så skicka gärna ett privat meddelande. Eller maila på [email protected]

Såhär i vintertider är det ju lite mörkt att promenera runt på måndagskvällar... framåt våren tar vi upp detta igen.

Men åtminstone jag är intresserad av andra fotopromenader. Finns ju helger då man nästan kan skymta nåt som liknar ljus iallafall... :) Hör av dig... eller skapa en egen tråd och se om du får några napp.
 
Även jag som drog i gång promenerande är öppen för andra tider.
Nu kommer jag att vara bortrest fram till nyår.
Ska söderut och försöka fånga lite blommor och bin i solsken :)

Men nästa år så är ja öppen för utflykter och promenader.
Funderar på att ta en tur till Ingbokällor om det blir en fin kall vinterdag och det kommer säkert att finnas plats i bilen för nån mer.
 
Nu drar vi igång igen 26/4 18:30

Nu är det dax att träffas och gå ut med kameran igen.

Vi kör igång måndagen den 26:e April kl 18:30.

Vi gör som förra året och samlas till 18:30 vid Enakyrkan (busstationen) dvs vi går från Enakyrkan 18:30.
Jag försöker vara där från 18:00 i Enakyrkan och håller dörren "öppen".
 
Så var säsongspremiären avklarad. Det blev Tony och jag som gick en sväng längs kyrkoåsen och Skolparken. inget särskilt tema, men inofficiellt blev det nog "vårtecken" för min del... Saven stiger i takt med värmen, och det gäller såväl levande växter som nersågade björkar.
 

Bilagor

  • 2010-04-26 6982-400.jpg
    2010-04-26 6982-400.jpg
    28.2 KB · Visningar: 220
  • 2010-04-26 6995-400.jpg
    2010-04-26 6995-400.jpg
    37.8 KB · Visningar: 224
  • 2010-04-26 7001-400.jpg
    2010-04-26 7001-400.jpg
    63.5 KB · Visningar: 217
  • 2010-04-26 7003-400.jpg
    2010-04-26 7003-400.jpg
    46.8 KB · Visningar: 218
Jag kan tyvärr inte hänga med innan min sambo har kommit hem från sina övningar, i slutet av Maj. Men längre fram ska det bli kul att följa med, månadsskiftet eller så.

Mvh Jessica
http://egomamma.se
 
Så har man äntligen lyckats pilla fram minneskortet från i måndags...
Bjuder på en bild och påminner om att en ny måndag är på gång.
 

Bilagor

  • _MG_3532.jpg
    _MG_3532.jpg
    58.7 KB · Visningar: 134
Hupp, såg precis i kalendern att jag inte kan vara med på måndag. Då har vi den årliga rundvandringen i området där vi bor för styrelsen och kontaktmännen. Då förväntas jag vara med.

Så finns det någon frivillig som kan ställa upp och ta ledningen så ore det bra. Jag försökte ta in en ersättare men det funkade inte för honom heller.
--Tony
 
Jag skulle kunna göra det, men känner mig inte helt frisk för tillfället, så det blir svårt att lova något.

Vi kanske helt enkelt ska ställa in denna måndag och satsa på nästa istället.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.