kriss
Avslutat medlemskap
Ingen riktig enkät egentligen... jag ljög! ;-) Jag kommer alltså inte att göra några sammanställningar, är mest bara nyfiken på hur olika/lika vi är härinne. Tänkte helt enkelt att det skulle vara intressant att veta lite mer om varandra. Det är vi kanske många om att tycka.
1. Har du någon form av fotografutbildning?
2. Hur kom det sig att du blev medlem på fotosidan?
3. Är det bra att amatörer och yrkesfotografer är här tillsammans eller borde det delas upp?
4. Vad har du för kamera/kameror och varför valde du just den/dem?
5. Vilken typ av foton tittar du allra helst på här på sidan när du ska bedöma andras bilder?
6. Vilken typ av foton kommer du på just NU att du faktiskt nästan aldrig ens tittar närmare på, dvs vilka passerar du HELT oberörd?
7. Vilken typ av foton tycker du är direkt störande?
8. Känner du människor här på sidan även i verkligheten?
9. Går du fram till vilt främmande människor och fotograferar dem? Om ja, säger du något och känns det pinsamt eller bara kul?
10. Har du vunnit någon fototävling någon gång?
11. Om du halkar förbi ett alldeles fruktansvärt foto här på fotosidan, som du ser att personen är seriös med men fotot är likförbannat HELT fel i dina ögon, säger du det?
12. Vad fotograferar du helst?
Så där ja, nu kom jag inte på fler frågor men jag tackar på förhand för eventuella svar och skriver snart in mina egna!
Mvh Kristina Kohut
1. Har du någon form av fotografutbildning?
2. Hur kom det sig att du blev medlem på fotosidan?
3. Är det bra att amatörer och yrkesfotografer är här tillsammans eller borde det delas upp?
4. Vad har du för kamera/kameror och varför valde du just den/dem?
5. Vilken typ av foton tittar du allra helst på här på sidan när du ska bedöma andras bilder?
6. Vilken typ av foton kommer du på just NU att du faktiskt nästan aldrig ens tittar närmare på, dvs vilka passerar du HELT oberörd?
7. Vilken typ av foton tycker du är direkt störande?
8. Känner du människor här på sidan även i verkligheten?
9. Går du fram till vilt främmande människor och fotograferar dem? Om ja, säger du något och känns det pinsamt eller bara kul?
10. Har du vunnit någon fototävling någon gång?
11. Om du halkar förbi ett alldeles fruktansvärt foto här på fotosidan, som du ser att personen är seriös med men fotot är likförbannat HELT fel i dina ögon, säger du det?
12. Vad fotograferar du helst?
Så där ja, nu kom jag inte på fler frågor men jag tackar på förhand för eventuella svar och skriver snart in mina egna!
Mvh Kristina Kohut