Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Enkät om fotografering

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag älskar enkäter! Nejdå, fullt så galen är jag inte. Men jag kan tänka mig att ställa upp om jag får någon dag till på mig att besvara frågorna.
 
Tro inte att ni ska få ha allt kul för er själva, jag vill minsann också vara med!!!

Give it to me baby!
 
Nu har jag fått alla svar jag behöver. Enkäten är stängd. Tack för hjälpen allihopa!

Resultatet av enkäten kommer att användas i ett dokument som jag fått ett stipendium för att skriva. Själva dokumentet är konfidentiellt, men jag svarar gärna på frågor om enkätresultatet till de som var med och hjälpte till. Allt borde vara sammanställt till tisdag 22/7.

/Olov
 
olovrydsater skrev:
Själva dokumentet är konfidentiellt, men jag svarar gärna på frågor om enkätresultatet till de som var med och hjälpte till.

Säg mig, Olov: hur många tror du hade velat vara med om du hade skrivit att dokumentet är hemligt INNAN du frågade om någon ville vara med?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.