När det gäller ChargeIT, så råkar jag jobba i samma hus men på våningen ovanför.
Det är ett litet företag som framför allt supportar ortens företag på datorsidan, men som gjort en liten satsning på webbhandel och fick på så vis agenturen på MAHA:s batterier och laddare (man köpte upp ChargeIT som redan fanns, men väl inte sköttes så bra).
De fick en del dåliga omdömen i början då de tydligen inte prioriterade webbdelen tillräckligt och gav lite dålig support.
Det finns en annan forumtråd om just detta där det faktiskt slutade med att jag själv gick ner och pratade med ägaren om det hela och hur de uppfattas på nätet med folk som till och med var rädda att de skulle vara ett blufföretag. Han fick läsa forumtråden och skrev även ett eget inlägg där också som svar på funderingarna.
Jag tror att han tog åt sig av det han såg och har nog skärpt upp sig när det gäller support och leveranser.
Jag kan intyga att det inte på något vis är frågan om något blufföretag där någon riskerar att bli blåst, utan bara några helt vanliga datasupportarkillar som gör vad de kan för att få den lilla firman att gå runt.
För övrigt så kan jag rekommendera MAHA-laddarna. Har själv en som tar 8 batterier vilket är suveränt om man har några blixtar att mata. Den har hittills inte tagit eld...