Annons

En prisvärd hemside onlinetjänst

Produkter
(logga in för att koppla)

mighty mattis

Aktiv medlem
Jag funderar på att skaffa en ny hemsida men jag har inte råd att anlita någon webbdesigner och mina kunskaper i webbdesign är väldigt begränsade. Söker därför efter någon onlinetjänst där man skapar hemsidan utifrån mallar. Har hört talas om din studio men det finns säker flera liknande tjänster. Tacksam för tips!

Jag funderar på att skaffa en ny hemsida men jag har inte råd att anlita någon webbdesigner och mina kunskaper i webbdesign är väldigt begränsade. Söker därför efter någon onlinetjänst där man skapar hemsidan utifrån mallar. Har hört talas om din studio men det finns säker flera liknande tjänster. Tacksam för tips!

Vilket operativsystem kör du? Apple levererar bl a iWeb till sina datorer vilket vissa använder sig av för att skapa enklare sidor, finns säkert något liknande för windows med. Alternativt så kan du alltid köpa en färdig sida elelr kasnke en wordpressblogg med ett vettigt tema för att bygga som en hemsida...

Jag har använt One.com ill diverse hemsidor. De är billiga och har bland annat en "gallerifunktion". Det kan vara värt att jämföra åtminstone.

använd wordpress, finns tusentals färdiga mallar som finns gratis.

kolla in tobiasbjorkgren.se det är en redan färdig mall jag använder, och jag kan inget om design

Om det är prisvärt har jag svårt att avgöra, men jag tycker att tjänsten onexposure erbjuder verkar klart intressant. Funderar på att köra den...

Länk

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar