Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

en ny vimmelfråga

Produkter
(logga in för att koppla)
Den summeringen borde ramas in.. kan nån lägga den som klistrad på framsidan så vi slipper fler sånahär frågor?

Å det är jäkligt sant, vem fan vill gå ut å festa om det bara finns fula människor där?
Sorgligt, men sant!

(ett annat tips är att inte bara ta kort på sina vänner.. det märks rätt fort vilka fotografen känner eller inte)
 
Med de förutsättningarna är jag väldigt glad att jag inte ägnar mig åt vimmelbilder - jösses så trist att bara fotografera "det vackra folket".

Som tur är tycks det finnas massor av andra människor som tycker vimmel är kul, så det är ju en typ av fotografering som alla andra :)
 
Bra råd, experimentera, jag brukar ibland köra på både bakre och främre ridån med blixten och samtidigt melan blixtarna röra kammeran i sidled eller något. Kan bli skit coola effekter.
 

Bilagor

  • mingel_2.jpg
    mingel_2.jpg
    78.3 KB · Visningar: 191
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.