Annons

En fototräff i Stockholm?

Produkter
(logga in för att koppla)
a77linda skrev:
Oj, oj.. här är det många som har skrivit sen sist jag var inne och tittade här.. jag har också några foton från i torsdags.. får väl också lägga upp den på någon sida och publicera länken här.. det kommer, det kommer!

Tack för senast förresten :)

ah, va kul. ser fram emot att få se.. :eek:D

tack själv!!
hoppas vi syns fler gånger.. så kanske vi kan prata lite oxå.. ;o)
 
Här går det snabbt emellanåt!

Såg precis fotot som Kristina laddade upp.. förstår att du (Kristina) trodde att det var jag som fotade i en spegel.. ser nästan ut som så. Tror att det var David som tog fotot?

Jag har ju också en ixus.. mina bilder blir också lite röd/gula i dåligt ljus.. och man får se till att hålla kameran stabilt!
 
a77linda skrev:
Här går det snabbt emellanåt!

hehe..jajjamensan.. ;o)
man är lika snabb här som man är med avtryckarfingret.. ;o)

Jag har ju också en ixus.. mina bilder blir också lite röd/gula i dåligt ljus.. och man får se till att hålla kameran stabilt!

nu var det ett tag sen jag pillade på familjens V3'a, men är säker på att man kan ändra vitbalansen till olika ljusförhållanden.
dvs. auto-vitbalansen kan direkt ratas under krogbesök eftersom den är redigt usel på glödljus.
prova att ställa in ISO 400 och vitbalansen på glödljus och kör helt utzoomat. då har du bästa inställningarna för krogen.. ;o)

och vill man ändå ha blixten på så kör slow-inställning på den. fast det kanske du redan visste?
 
vänta nu... var det två Pior i torsdags??!
det har inte jag fattat! *glp*
undrar om jag sagt fel saker till fel Pior nu?? *fnissar*
 
Estethia skrev:

nu var det ett tag sen jag pillade på familjens V3'a, men är säker på att man kan ändra vitbalansen till olika ljusförhållanden.

Jodå, jag vet att man kan ändra lite på inställningarna.. men oftast är jag för lat för det *s*

Vet inte riktigt vad det är för skillnad på min ixus (första modellen) och V3:an men man kan göra en del inställningar i alla fall..
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.