Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Elmia-Mässan

Produkter
(logga in för att koppla)

cerox

Aktiv medlem
Hej!
Jag undrar om någon har hört om Foto-mässan på Elmia i år.
Jag läste i tidningen FOTO och där stod det att det skulle bli mer i nästa nummer.
Nu tänkte jag kanske att någon här på fotosidan skulle vara med som funktionär eller något liknande. Skulle vara roligt att höra om någon kan berätta hur det brukar vara på dessa mässor. Jag bor i Köping och har därför 25 mil att köra. Vill därför vara säker på att det är något att gå på.
Ha det bra!

Klart att det är nåt att gå på. Mässan i Jkpg är numera, såvitt jag vet, det enda större fotoarrangemanget i Sverige som släpper in oss amatörer. Där finns bildvisningar i alla former och (förstås) mängder med godis för prylfanatikerna.

Fotomässan i Göteborg tycks ju ha somnat in för gott. Stockholmsföretagen hade ingen lust att åka 50 mil "ut på vischan" med sina prylar, tror jag.:p

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar