drejjan
Aktiv medlem
Hur ser ert arbetsflöde ut? Hur redigerar ni bilderna, enbart i lightroom/raw-konverterare eller + photoshop? Om photoshop, vad gör ni där? (jag använder aldrig photoshop så jag är lite nyfiken på vad det kan göra för mina bröllopsbilder, något praktexempel där photoshop är livsnödvändigt?)
Hur många bilder fotar ni, och hur många bilder levererar ni? Levererar ni enbart utvalda redigerade eller även en stor mängd oredigerade (ex. de som håller någorlunda teknisk kvalité men där komponeringen inte sitter hundra)? Hur levererar ni? Om digitalt, hur? Hur lång tid tar det innan slutkunden har bilderna? Hur vanligt är det med vattenstämpel? Levererar ni i full upplösning?
Många frågor men jag kommer säkert på hundra till efter första svaret
MVH
André
Hur många bilder fotar ni, och hur många bilder levererar ni? Levererar ni enbart utvalda redigerade eller även en stor mängd oredigerade (ex. de som håller någorlunda teknisk kvalité men där komponeringen inte sitter hundra)? Hur levererar ni? Om digitalt, hur? Hur lång tid tar det innan slutkunden har bilderna? Hur vanligt är det med vattenstämpel? Levererar ni i full upplösning?
Många frågor men jag kommer säkert på hundra till efter första svaret
MVH
André