Annons

EDIS - kom ni med i boken!

Produkter
(logga in för att koppla)

froderberg

Teknikredaktör
Teknikredaktör
I går hämtade jag boken "kontor" på Posten och idag fick jag mejl om att jag kommit med i boken! *glad*

Är det fler som kommit med i boken? Och med vilken bild?

Jag fick med denna bild: Mobil lek
 
gratulerar

det är såhär vardagen ser ut idag
mobilen tar över mer och mer
gillar perspektivet i bilden

vem mer kom med vore ju helt klart kul att veta??
 
Tackar! :)

Jag hoppas verkligen att fler av fotosidans medlemmar får med bilder. De är i full gång och lay-outar så alla sidor är ju inte klara än.
Hoppas ju själv på att få med fler.
 
Fick du besked på nåt annat sätt än mail? Inte för att jag tror jag kommit med, men, bytte över till spray internet för lite över en månad sedan utan att tänka på att min telia-mail plötsligt då skulle försvinna... Surt...
 
Abhraxxas skrev:
Fick du besked på nåt annat sätt än mail? Inte för att jag tror jag kommit med, men, bytte över till spray internet för lite över en månad sedan utan att tänka på att min telia-mail plötsligt då skulle försvinna... Surt...

Ja, jag fick besked per e-post. De skickade ut en pdf med layouten på den sida man medverkar på.

Men ta och mejla redaktionen din nya adress.
 
pial skrev:
Hej Magnus!
Min frukostbild är på samma sida som din mobilbild!

Häftigt! Grattis!

Jag såg att det är sidan 2, så förhoppningsvis finns det möjlighet att få med fler bilder. De verkar ju precis ha kommit igång med lay-outandet.
 
Mr Fröberg!!Grattis!

Kollade igenom dina bidrag i din portfolio....kanonbilder och gillar känslan av snappshot och smygplåtande...

Verkligen värdiga bilder att publiceras.!

/R
 
Grattis till er båda två! Själv har jag inte hört något och räknar inte med att göra det heller. :-(
 
Stolt och glad!!

Jag fick med en bild!!!

(Ber om ursäkt för den dåliga kvaliten på bilden på sidan, jag har hämtat in den från pdf:en som jag fått från projektet).

/Svante
 
Bara att gratulera - toppenbilder dessutom! Arbetet med att ta med bilder kommer att avslutas i slutet av augusti, enligt tidigare mail jag fått. Så det kan bli en lång väntan för att få reda på om man kommit med eller inte. :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.