Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dynax-60 eller Canon-300?

Produkter
(logga in för att koppla)

StaticBlue

Ny medlem
Funderar mellan att köpa antingen en Dynax-60 från Konica Minolta eller en Canon-300.

Vilken tycker ni? Jag är en nybörjande amatörfotograf

Jag kan rekommendera minolta dynax 60.
Köpte en sådan för ca ett år sedan och har varit riktigt nöjd med den. Tycker den är mycket prisvärd och enligt mig är den snäppet bättre än eos300.
Min dynax 60 är till salu eftersom jag övergått till digitalfotografering så om du är intresserad så hör av dig.

Har nyligen skaffat en Dynax 60. Jag har inte hunnit använda den så mycket än, men än så länge är jag nöjd. Den känns "lagom" avancerad och funktionerna är lätta att få kläm på. Snart är det sommarlov och då ska jag väl få tid att sätta den på prov ordentligt...

jag kan bara hålla med dig Maria, dynax 60 är en kamera som man lär sig ganska lätt. alla knappar sitter bra till och det känns på något sätt enkelt att fotografera med den.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar