Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dynax 5D + Cosina 19-35MM/AF........
- Trådstartare KjellSn
- Start datum
Vevo
Aktiv medlem
Gör som jag, ladda den s/v så får man lite nytta av den ;0) Det blir faktiskt en del s/v för min del och dessutom är det skönt att ha en extra kamera som backup. Jag kör uteslutande färg med min 7D. Fast en och annan Reala har åkt in i 800si sedan jag köpte min 7D. Att sälja min 800si är för mig otänkbart. Den får gå tills den rasar i bitar ;0)
mvh/Ove
mvh/Ove
KjellSn
Aktiv medlem
Det...
kan göra. Jag har köpte ny scanner för ca 2 veckor sedan så det har inte blivit något svartvitt i sommar, den gamla en HP 5370 fungerade bra i början men sen blev den bara sämre och sämre. Köpte en Epson 2580 och är helnöjd med den. Har 12-13 s/v rullar i kylen så dom går nog åt nu! kjellsn
kan göra. Jag har köpte ny scanner för ca 2 veckor sedan så det har inte blivit något svartvitt i sommar, den gamla en HP 5370 fungerade bra i början men sen blev den bara sämre och sämre. Köpte en Epson 2580 och är helnöjd med den. Har 12-13 s/v rullar i kylen så dom går nog åt nu! kjellsn