mange78
Aktiv medlem
Tjejen har precis skaffat ett prisvärt datapaket från packard bell. AMD Athlon 3700+, 1,5gb RAM, 256 mb grafik mm. Så långt lovar det ju gott. Men till min förvåning har inte grafikkortet DVI-utgång. Det är ett ATI Radeon 9550 kort. Hur mycket gör det egentligen?
Kommer inte att köra större skärm än 19" och ej högre upplösning än 1280x1024. Blir det någon större skillnad vid bildbehandling?
Så till en fråga av mer allmän karaktär. I specen till datorn står det att den har 320gb hårddisk, men vid en inspektion av de 2 enheterna C och D får jag det bara till 291gb totalt. Vad händer med de andra 29 gigen? Det är alltså det totala utrymmet på disken som jag lagt ihop.
Tacksam för snabbt svar, då bytesrätten annars kan gå ut...
Kommer inte att köra större skärm än 19" och ej högre upplösning än 1280x1024. Blir det någon större skillnad vid bildbehandling?
Så till en fråga av mer allmän karaktär. I specen till datorn står det att den har 320gb hårddisk, men vid en inspektion av de 2 enheterna C och D får jag det bara till 291gb totalt. Vad händer med de andra 29 gigen? Det är alltså det totala utrymmet på disken som jag lagt ihop.
Tacksam för snabbt svar, då bytesrätten annars kan gå ut...