Annons

DSLR för ökenresa under 7000kr

Produkter
(logga in för att koppla)
Johan, i Stockholm har du 2 st G11, en begär säljaren 4.990:- och den andra hoppas säljaren få 5.500:- för.

Själv skulle jag inte ge mer än 4.000:- , max 4.400:- när det går att köpa en ny G12 för 5.490:-
 
G11 finns att köpa ny med full garanti på Scandinavianphoto för 3995 kr!!!!!

http://www.scandinavianphoto.se/product/item.aspx?iId=10423873

Sven - du har naturligtvis helt rätt!




Detta om något visar väl på den tokiga pprissättningen som existerar på Blocket!

Skulle inte förvåna mig om Kassandra (vibbar - vibbar ...)

Säljer min Canon G11 powershot kamera pga inköp av ny kamera. Köptes i juni på onoff och knappt använd. Försäkring ingår från onoff.

2,8 tums vinklingsbarLCD-skärm. Tillbehör och orginalkartong tillkommer

inköpspris: 6400 kr inkl försäkring
säljs för 5500kr

PRIS 5500 kr kan diskuteras vid snabb affär
 
Japp, det gäller att se upp. Det går snabbt utför för elektronik och kameror. Särskilt när det kommer nya modeller. Köpte själv en G11 den 5/10 för 4295 och tyckte (tycker) det var en bra affär. Då kostade den 4995 hos Cyberphoto, som brukar vara billigare än Scandinavianphoto. Men, Scandinavian hade nog köpt på sig lite för många G11. Som tur är är det mycket lätt att kolla upp priserna för nya prylar på nätet. Det är dumt att betala för mycket som det sägs i en aktuell reklamsnutt på TV.
 
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.