Du har ett spelrum på 10 minuter att sätta alla bilder inne o ute på kvällen så det är nog rätt svårt. Fotar du försent inne så blir alla fönster som svarta speglar. Sony sensorn som sitter i kameran o i drönaren är ett stort steg framåt men du kan inte köra den på höga iso jag kör alltid på lägsta. Har provat på iso 400 ser för jäv.... ut då.
Men ser jag på slutprodukten dels bilder på web o i objektbeskrivning så är det svårt att se skillnad mot D850 det funkar i dom flesta fall. Det som är det stora lyftet med drönaren jag har är att du kan köra kvällsbilder som blir skarpa, visst alla blir inte det men jag har en teknik som gör att jag alltid får ut någon som sitter.
Men självklart du har inte lika mycket att dra i som med D850 därför är det viktigt att man sätter dom delar som är viktigast i bilden mest rätt.
Om jag jämför med P3 så är det stor skillnad bla att möjligheten att verkligen kunna ta kvällsbilder o det är nog inte bara sensorn som gör skillnaden utan att drönaren är så stabil. Blåser det mycket så funkar det inte.
https://www.fotosidan.se/cldoc/fotosidan-testar/test-sony-rx100-v.htm