Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Distanskurs i digitalbildbehandling

Produkter
(logga in för att koppla)
Nästan lite sotis på er som har detta framför er.
Ingen som hört något om en ev. fortsättning för oss "gamla" elever?
 
Ja jag är oxå "gammal" elev, förstakullare.
Skulle oxå bra gärna vilja ha någon typ av uppföljning...
 
CS4 till "studentpris"

Kommer det gå att köpa CS4 till studentpris också? Skall man vänta eller blir det samma pengar som att köpa CS3 + uppgradering?

//Jörgen
 
Anmäld och antagen till hösten, skall bli spännande och kul då man har hört så mycket positivt om denna utbildning :)
 
Re: CS4 till "studentpris"

captain_nemo skrev:
Kommer det gå att köpa CS4 till studentpris också? Skall man vänta eller blir det samma pengar som att köpa CS3 + uppgradering?

//Jörgen

Studentpris funkar inte riktigt som vanliga licenser. Eftersom studentpriset för hela produkten är billigare än att uppgradera en vanlig så köper man ett nytt Photoshop varje gång.

Sen, när man inte är student längre, uppgraderar man som vanligt.

Så att köpa CS3 + CS4 till studentpris är alltså dubbelt så dyrt som att bara köpa CS4.
 
Men CS4 hinner inte komma ut innan kursen startar eller? Det är ju tråkigt och köpa ett CS3 nu och sen kommer 4:an om nån månad.

Var det nån mer litteratur eller likande som man skulle fixa inför kursen. Så man är beredd liksom, eller kommer det info om det med första brevet så att säga?
 
Hjälp!!

Min dator rebootade (skit windows) innan jag han skriva ned andvändarnamnet, vet vad jag la till för tecken men vad var det runt?
 
Har nu gått halva kursen precis, och är så JÄTTENÖJD och har lärt mig massor! Ni som inte har gått den eller inte kan Photoshop fullt ut, är min rekommendation att anmäla Er till vår resp. höstkurs. Kan bara varmt rekommendera denna kurs! Mattias och övriga handledare har ett enormt engagemang.
 
Hej.


Visst kom det ett mail angående kursen för någon vecka sedan?
Jag har lyckats tappa bort det mailet.. Är det någon vänlig själ som kan tänka sig att skriva vad som stod i det?
Antingen här eller till min mail.
 
Grattis till er som sökt och blivit antagna...

Jag lämnade in slutuppgiften för några veckor sedan efter att ha gått kursen under hösten - KANONBRA kurs....

Jag skapade ett ablbum på min profil där jag lkagt mina bilder från div. övningsuppgifter...(inte alla, men de som var för inlämning...)

Lycka till och ha det så skoj...

/ Magnus, grupp C
 
Hej.


Visst kom det ett mail angående kursen för någon vecka sedan?
Jag har lyckats tappa bort det mailet.. Är det någon vänlig själ som kan tänka sig att skriva vad som stod i det?
Antingen här eller till min mail.

Hum... Går du kursen? Skolan har inte skickat ut några mail till de som bara är antagna men ännu inte börjat. Det har dock VHS/Studera.nu gjort, och deras brev är alltid på blodigt allvar.

Har du tackat ja till din plats är allt dock frid och fröjd.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.