Annons

Digitalt fotoalbum

Produkter
(logga in för att koppla)

mrpimmy

Aktiv medlem
Hej.

Har precis fotograferat ett dop. Nu vill jag på något sätt visa dessa bilder digitalt på ett härligt och fint sätt. Jag tänker mig som en digital fotobok.

Jag skulle vilja kunna skicka iväg denna digitala fotobok till mina kunder så att de bara behöver klicka på den så installeras den och så kan de i princip bläddra i sidorna som jag har skapat, som i en fysisk bok. Eller liknande en powerpoint presentation där man också får med powepoint.

Mycket går ju att göra i Lightroom men jag är inte nöjd med det. Det blir ju bara en pdf eller jpg fil av allt och jag tycker inte att det är tillräckligt snyggt.

Det finns ju så många alternativ för att göra detta på nätet så det borde väl finnas det jag vill ha också?

Hoppas någon av er har något tips.
 
Lightroom kan även skapa webbalbum, med eller utan flash. Dessa kan laddas upp på ett webutrymme och öppnas av alla med webbläsare. Kan det vara vad du söker?


//Fredrik
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Tusen tack för svaren. Jag kollade in megazine 3 och det verkade bra, rent och snyggt utan massa knappar.

En flash spelare, kan man få en exe fil av det eller hur funkar det om man ska spela upp?
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.