Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Digitalisering av diabilder/foton

Produkter
(logga in för att koppla)
Jag väcker tråden eftersom det var den första relevanta träffen jag fick.

Min far (65+ och eventuellt även min farfar, 90+)vill digitalisera diabilder och negativ. "6 gånger 6", vanliga negativ och diabilder närmare bestämt. Att fota med annan kamera är inget alternativ, det måste vara enkelt eftersom det troligen handlar om många tusen bilder. Någon som har ett bra tips, gärna på maskin som kan automatisera så mycket som möjligt.

Samma problem

Jag väcker tråden eftersom det var den första relevanta träffen jag fick.

Min far (65+ och eventuellt även min farfar, 90+)vill digitalisera diabilder och negativ. "6 gånger 6", vanliga negativ och diabilder närmare bestämt. Att fota med annan kamera är inget alternativ, det måste vara enkelt eftersom det troligen handlar om många tusen bilder. Någon som har ett bra tips, gärna på maskin som kan automatisera så mycket som möjligt.

Söker också tips för flera tusen diabilder jag gärna vill digitalisera!

ANNONS
Köp TZ99 hos Götaplatsens Foto