Valltomta
Aktiv medlem
Hej, nu har jag varit utan dator i ett par månader och börjar bli smått desperat. Det är ju en djungel därute...
Jag behöver en dator och operativsystem. Skärm har jag hittat en LG W2220P-BF 22" (IPS) till ett bra pris som jag hoppas ska vara bra, ej inköpt än.
Budget exkl skärm max 8kkr (inkl operativsystem) Ev. paket inkl skärm kan få kosta max 10kkr.
Jag har bestämt mig för en stationär dator denna gång.
Jag bildbehandlar (amatörnivå), surfar och jobbar med officepaketet. Spelar spel gör jag aldrig (inte hittills iaf). Tittar på lite filmer också, men sällan. Jag har en extern hårddisk på 2TB. Har även Kaspersky så det behövs inte heller.
Jag vill inte bygga ihop den själv.
På söndag kväll vill jag kunna lägga min beställning.
Tack på förhand alla ni datorkunniga.
Christina
Jag behöver en dator och operativsystem. Skärm har jag hittat en LG W2220P-BF 22" (IPS) till ett bra pris som jag hoppas ska vara bra, ej inköpt än.
Budget exkl skärm max 8kkr (inkl operativsystem) Ev. paket inkl skärm kan få kosta max 10kkr.
Jag har bestämt mig för en stationär dator denna gång.
Jag bildbehandlar (amatörnivå), surfar och jobbar med officepaketet. Spelar spel gör jag aldrig (inte hittills iaf). Tittar på lite filmer också, men sällan. Jag har en extern hårddisk på 2TB. Har även Kaspersky så det behövs inte heller.
Jag vill inte bygga ihop den själv.
På söndag kväll vill jag kunna lägga min beställning.
Tack på förhand alla ni datorkunniga.
Christina