GustavMood
Medlem
Hej alla,
Jag står inför mitt examensarbete och kom som fotointresserad direkt på tanken om att arbeta med digitalkameran.
Jag går på designhögskolan i Umeå (dh.umu.se) där jag håller på att avsluta min kandidat.
Jag har gjort en del mindre jobb som fotograf och anser mig själv inneha en bra och bred kunskap inom det mesta som har med foto att göra.
Nu ber jag om er åsikt för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt.
Svara gärna på alla eller någon av frågorna nedan, alla åsikter är av stor vikt!
Hur skulle ni vilja att den digitala kameran utvecklas i framtiden?
Vilka stora problem stöter ni på i ert vardagliga användande av digitalkameran?
Vilka funktioner ser ni som viktigast/ mest onödig i er kamera?
Allmänna tankar om potentiell utveckling?
Skriv gärna vad ni vanligtvis fotar, och om ni är amatör- / yrkesfotograf, samt vilken kamera ni använder.
Tack för hjälpen
Gustav Mood
Jag står inför mitt examensarbete och kom som fotointresserad direkt på tanken om att arbeta med digitalkameran.
Jag går på designhögskolan i Umeå (dh.umu.se) där jag håller på att avsluta min kandidat.
Jag har gjort en del mindre jobb som fotograf och anser mig själv inneha en bra och bred kunskap inom det mesta som har med foto att göra.
Nu ber jag om er åsikt för att kunna göra ett så bra jobb som möjligt.
Svara gärna på alla eller någon av frågorna nedan, alla åsikter är av stor vikt!
Hur skulle ni vilja att den digitala kameran utvecklas i framtiden?
Vilka stora problem stöter ni på i ert vardagliga användande av digitalkameran?
Vilka funktioner ser ni som viktigast/ mest onödig i er kamera?
Allmänna tankar om potentiell utveckling?
Skriv gärna vad ni vanligtvis fotar, och om ni är amatör- / yrkesfotograf, samt vilken kamera ni använder.
Tack för hjälpen
Gustav Mood