x-country
Aktiv medlem
Photozone testar smc PENTAX-FA 1:1.8 31mm AL Limited
Dyr men mycket bra. Mycket bra men dyr. Snyggast.
Dyr men mycket bra. Mycket bra men dyr. Snyggast.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Vem känner sig manad att köpa en till mig?
Haha, årets scamförsök! Men vad riskerar man inte för den läckra 31:an?Om du vill ha en 31:a ska du få den. Skicka mig bara dina kontouppgifter + pinkoder, så fixar jag. Allt för dig!
Haha, årets scamförsök! Men vad riskerar man inte för den läckra 31:an?
Du, han är väl en doktor? Han har redan kontaktat mig ett flertal gånger.- Eller hur. Vad är det värsta som kan hända? Förresten: om du känner dig osäker på att du kan lita på mig har jag en kompis som kan hjälpa dig i stället. Han är i Nigeria just nu, men jag ber honom maila dig
Ja jösses vad den gluggen lockar. Än har jag på ngt sätt lyckats stå emot, men kommer nog så småningom slå till på en kostnaden till trots. Extra kul vore det om man kunde hänga den på ett FF-hus...
Hittade en begagnad FA31 i silver idag för 8000 (SEK), men köpte en ny (svart) för 8400 (SEK).
(WuKeSong Camera Market i Peking.)
Grattis och välkommen till klubben. Det är ändå prisvärt. Jag hade nog inte köpt den för 13.000 kr som den står i i Sverige. Då hade jag köpt en flygresa t&r till New York och köpt den där.
Hittade en begagnad FA31 i silver idag för 8000 (SEK), men köpte en ny (svart) för 8400 (SEK).
(WuKeSong Camera Market i Peking.)
Var det en AIV eller MIJ?
Puh, tänker tillbaka på den gamla goda tiden, då man kunde få hem en 31:a till dörren från Prodigital för 6000:-