nonno
Aktiv medlem
lottawe skrev:
Christer har svarat på det längst ner här för några dagar sedan: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?postid=1017649#post1017649
Ja och inget har hänt! Eller ser du på det på ett annat sätt?
/Nonno
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
lottawe skrev:
Christer har svarat på det längst ner här för några dagar sedan: http://www.fotosidan.se/forum/showthread.php?postid=1017649#post1017649
lottawe skrev:
Det var bara en upplysning om att frågan fick ett svar (fö 13/10) och en hänvisning till det.
lottawe skrev:
Gör inget dumt nu Jörgen, för då kommer jag känna mig skyldig..
js1 skrev:
Nej, så illa är det väl inte men den svartvita skolan har aldrig tilltalat mig och jag tror inte jag kommer dit heller.
Under åren har jag så att säga byggt upp min egen "Högre skola" i min privata bokmärkessamling men det hade varit kul att hitta fler guldkorn på ett enklare sätt.
elmfeldt skrev:
Det finns inget som säger att man hela tiden skall ha en stor mängd bilder för att vara med. Det skulle likväl kunna vara ngn med 0 bilder men en jävel på att kommentera. Eller ngn som tar 10 riktigt grymma bilder per år och laddar upp.
Och för att upprepa, flera är inbjudna för att sprida bilder över hela spannet. Det finns ju absolut ingen anledning för oss att försöka exkludera ngn genre.
Ge det hela lite tid. Det har funnits knappt en vecka och med tiden så är tanken att alla skall hitta ngt.
elmfeldt skrev:
Ja det går bra att maila mig om det är några funderingar. Jag förstår inte varför Lotta skall försvara ngt som hon inte har kontroll över.
elmfeldt skrev:
Ja nu drar du förhastade slutsatser och är för konspiratorisk. Släpp det och gå vidare. Just nu finns 44 fotografer. Ge DHS lite tid och se vad det kan bli. Vem vet, plötsligt är det kanske du som blir inbjuden.
lottawe skrev:
Jag är ingen jävel på att kommentera, vad har du fått det från att jag skulle va inblandad i uttalandet?
Estethia skrev:
eftersom en alldeles för stor del av medlemmarna gör att kritik inte fungerar här på fs (för det är allt för få som kan ta konstruktiv kritik och jag är trött på att bli förföljd och trakasserad om jag inte hyllar bilderna och klappar fotografen medhårs) så har jag inte brytt mig om kommentarsdelen.
jag har valt dom två fotografer (det var banne mig inte lätt att välja bara två bland alla duktiga fotografer) som jag tycker har ett fantastiskt bildöga och kreativitet utöver det vanliga.
den ena är en ung och mycket talangfull tjej (hanna björkstedt) och jag ser gärna att unga tjejer får visa framfötterna och lära dom skita i jante som vi tjejer matas med från det vi lär oss prata.
att lära tjejerna skita i avundsjuka och tackla alla dessa pinnar i hjulen som vi får tampas med (just tjejer är pinsamt duktiga att racka ner på andra tjejer) från start.
den andra (som inte svarat på inbjudan än) är en - i mina ögon - fantastisk bildkreatör vars bilder jag vill se mer av på fotosidan. en idé-spruta med montage och konstbild som inspirerande tyngdpunkt.
eftersom han tyvärr inte svarat på inbjudan så länkar jag till hans sida här istället.
sådär. nu vet ni det. hoppas mitt val dög.