Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Datorproblem
- Trådstartare aleklint
- Start datum
marten_p
Aktiv medlem
här finns en ganska exakt beskrivning på hur enkelt det tas bort... (har inte kollat resten av tråden, så någon kanske länkat liknande saker tidigare)
http://vegan.nu/forum/index.phtml?forum_category=1&forum_forum=3&forum_topics=14373&u=6837&r=3
lycka till!
http://vegan.nu/forum/index.phtml?forum_category=1&forum_forum=3&forum_topics=14373&u=6837&r=3
lycka till!
aleklint
Aktiv medlem
Nu gick det bra! Verkar som den är borta nu. Inga konstiga meddelanden än så länge... Peppar peppar ta i trä. Och nu kommer jag in i min programmapp igen. Tänk vad mycket problem virus ställer till för så många. Varför ska dom hålla på att lägga ut virus hela tiden. Hm.
Tack så mycket för hjälpen alla!
/mats
Tack så mycket för hjälpen alla!
/mats
Mozo
Avslutat medlemskap
forstheim skrev:
Det är nu man är tacksam för att ha valt att installera Win98 framför 2000 och XP.
Är det någon som har koll på varför "Blaster" endast drabbar de senare versionerna av Windows?
Det är ett 32 bitars virus och angriper således 32 bitars operativ. Win95 och 98 är 16 bitars operativ.
mvh
dust
Aktiv medlem
Maverick jag har fått samma problem här på jobbet som du... får fel med cvhost.exe (eller vad den nu heter)... modemet måste stängas av fysiskt. Har även problem med att kopiera/klistra in inte fungerar alls längre också. Hittar dock inget Blaster-virus på burken, men problemet uppstod igår.
Och Christer... det har med DCOM versioner att göra och inte 16/32-bitar. Finns även windows95/98/me som har dcom och dessa är också drabbade. Förövrigt så har gamla NT4 också blivit drabbat.
Och Christer... det har med DCOM versioner att göra och inte 16/32-bitar. Finns även windows95/98/me som har dcom och dessa är också drabbade. Förövrigt så har gamla NT4 också blivit drabbat.