Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Datorn låser sig

Produkter
(logga in för att koppla)

F.G.

Aktiv medlem
Varför låser sig datorn fullständigt i 20-30 sekunder när jag besöker fotosidan första gången? Det händer inte på någon annan sida.

Jag har samma problem, men det är inte alltid som det förekommer och jag har trott att det har med mina datorer att göra, men det kanske finns en annan förklaring. Jag använder för övrigt Firefox på samtliga datorer.

Jag har också firefox, så det kanske har med saken att göra. Jag kan utan vidare köra 20 sidor öppna samtidigt men det är bara Fotosidan som ger dessa problem, så det är inte min dator som är slö. Det var lika dant just nu när jag öppnade nyss.

Upplever exakt samma sak sedan åtminstone några veckor tillbaka. Datorn blir helt lamslagen under en halvminut. Kör senaste versionen av Google Chrome.
Händer däremot aldrig på min Mac där jag kör både Firefox och Safari.

Varför låser sig datorn fullständigt i 20-30 sekunder när jag besöker fotosidan första gången? Det händer inte på någon annan sida.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar