Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Poesi

Magnus, det där är ren poesi för mig. Otroligt fina djur. Såg min första kronhjort i vilt tillstånd häromdagen. En otroligt mäktig syn, även om jag satt i bil och bara hann se den några sekunder medan vi swischade förbi...

Mitt första bidrag då till denna tråden..( Vilken jag läser frekvent)...

Efter en heldag i skogen på jakt efter fåglar i mellanskåne gav inte precis mycket fågel men gott om svamp fanns det:))

Bilagor

• img_4971.jpg
    img_4971.jpg
    79.8 KB · Visningar: 452
Ängstrollslända har det skönt i solskenet.

Dessa sländor kan ses flyga ända in i oktober så än är det inte för sent för lite bilder.

Bilagor

• mgl_ängstrollsl.jpg.jpg
    mgl_ängstrollsl.jpg.jpg
    72.4 KB · Visningar: 429
Mitt första bidrag till denna tråd...Kanske inte jättebra bild,men det är min bästa naturbild och en av de första...

Bilagor

• tjäder2.jpg
    tjäder2.jpg
    78.3 KB · Visningar: 371
Kul att det är sådant drag i tråden, har inte kikat på ett tag. Var ut i dimman i morse på saltsjöbadens GK, den här är en av de bättre.
Kl.09:00 ISO 250, 1/250s, f/7,1 32mm, obeskuren!

Mvh / Peter

Bilagor

• mt9k7090-web-small.jpg
    mt9k7090-web-small.jpg
    40.3 KB · Visningar: 421
Jag hadde en underbar vecka på Öland förra veckan. Bilden är en utav dom sista innan jag åkte hem vet tyvär inte vaddet är för växt.

Bilagor

• sista-växten.jpg
    sista-växten.jpg
    88.6 KB · Visningar: 400
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar