Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Dagens bästa naturbild!

Produkter
(logga in för att koppla)
Möte på åkern

För långt håll givetvis med dåligt ljus men ett trevligt möte att föreviga på åkern denna tidiga morron.
 

Bilagor

  • 2006-09-02-rav-radjur.jpg
    2006-09-02-rav-radjur.jpg
    58 KB · Visningar: 678
Newman75 skrev:
Bra fångat! Långt håll förvisso, men ett intressant möte där båda parter verkar titta på den andra lika mycket!

Ja räven var på väg åt höger i bild och tittade på rådjuret titt som tätt, rådjuret följde räven hela tiden med blicken.
/Göran
 
en bild tagen på diande kid långt
före solen gick upp,omgjord till sv/v
och uppljusad,iso 1600
lite artkänsla kanske
 

Bilagor

  • diar.jpg
    diar.jpg
    47.1 KB · Visningar: 629
Tamrock skrev:
en bild tagen på diande kid långt
före solen gick upp,omgjord till sv/v
och uppljusad,iso 1600
lite artkänsla kanske

DEN tycker jag är en jättefin bild, ljuvlig och skir! En bild helt i min smak som jag aldrig lyckats tagit, bra gjort!
/Göran
 
Vaten under hösten

Här har de tagit ner bryggan för alla sommarbadare. Havet är det bästa på denna jord
 

Bilagor

  • img_7294.jpg
    img_7294.jpg
    16.9 KB · Visningar: 497
Större dagsvärmare

Så besökte årets invasionsart, den större dagsvärmaren, äntligen min trädgård. Yes!
 

Bilagor

  • stdagsv4_sept06fs.jpg
    stdagsv4_sept06fs.jpg
    57.6 KB · Visningar: 401
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.