Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Dagens bästa naturbild!
- Trådstartare PeBro
- Start datum
Magnus Nyman
Aktiv medlem
Magnus Nyman
Aktiv medlem
ulricahdesign
Aktiv medlem
Åhhh, när jag ser alla era sagolika bilder så blir jag nästan lite sorgsen... de är såååå underbara och jag har ingen tid att ge mig ut och plåta!!
Jag måste uuuuuuutt... kan nån ta mitt jobb några veckor framöver.. eller ännu bättre.. ett par dar i veckan
Jag måste uuuuuuutt... kan nån ta mitt jobb några veckor framöver.. eller ännu bättre.. ett par dar i veckan
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
mohei
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Så här ser det ut i Lofoten just nu..
Skåddan hänger tungt och rullar över fjälltopparna..
De spanska turisterna går runt i dunjackor och torsken får vara ifred.. kan det bli bättre?:=)
MVH Niclas,
Ännu bättre = myggfritt.
Niclasfoto
Avslutat medlemskap
mohei skrev:
Ännu bättre = myggfritt.
Hehe, ja inte minst myggfritt!
Vacker bild du lägger in här Monica. Mängder av stämmning i en visuell pricksäkerhet. Impad gång på gång!
MVH Niclas,
mohei
Aktiv medlem
Niclasfoto skrev:
Hehe, ja inte minst myggfritt!
Vacker bild du lägger in här Monica. Mängder av stämmning i en visuell pricksäkerhet. Impad gång på gång!
MVH Niclas,
Tack så mycket!
Jag har hittat en favoritplats med mååånga liljekonvaljer och där solstrålarna silas bland träden. Mycket ljus och skuggor alltså.
Och mygg...
Newman75
Aktiv medlem
haha, månadens roligastelabrosus skrev:
Vilse?
Per
Aktiv medlem
kameraroffe
Aktiv medlem
Älgkalven
den här älgkalven hittade jag när jag åkte ut en morgon för att ta litet naturbilder, vad som egentligen hänt vet jag ej, kalven var helt ensam och jag följde honom/henne under en kvart mamman såg jag ej kanske hon kastat kalven eller dött, hade kon varit i närheten hade hon säkert lockat på kalven eller anfallet mig, vad som sedan hände vet jag ej hoppas att den klarar sig.
den här älgkalven hittade jag när jag åkte ut en morgon för att ta litet naturbilder, vad som egentligen hänt vet jag ej, kalven var helt ensam och jag följde honom/henne under en kvart mamman såg jag ej kanske hon kastat kalven eller dött, hade kon varit i närheten hade hon säkert lockat på kalven eller anfallet mig, vad som sedan hände vet jag ej hoppas att den klarar sig.
Bilagor
Torleif
Aktiv medlem
The Net
Inte dagens, men ca en vecka gammal.
Större bild här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/696913.htm
mvh Torleif
Inte dagens, men ca en vecka gammal.
Större bild här:
http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/696913.htm
mvh Torleif